Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?

Aukščiau esantis grafikas – vieno mūsų kliento paskutinių mėnesių istorija. Žinoma, atskleisti kliento pavadinimo negaliu, tačiau šiai istorijai tai nesutrukdys. O istorija yra apie tai, kaip pavyko užauginti kliento mėnesinę apyvartą nuo 10 000 eurų iki 90 000 eurų.

Su klientu pradėjome bendrauti 2024 m. spalį. Atidarome „Meta“ reklamos paskyrą ir matome, kaip biudžetas yra išleidžiamas „Reach“, „Engagement“, „Traffic“ tipo kampanijoms. Kai pamatai, kad biudžetas sukamas ant „Reach“ ir „Engagement“, jau žinai – čia laukia paprastas ir efektyvus manevras: perjungi tikslą į konversijas (pardavimus) ir stebėti, kaip apyvarta kyla. Lapkritį apyvarta pradėjo augti.

Patarimas: jei vis dar leidžiate „Reach“, „Engagement“ tipo reklamas – sveikinu, jūs dar turite daug neišnaudoto potencialo.

Na, gerai. Paprastas veiksmas, apyvarta auga – kas toliau? Jei reklamos įmonei neša pelną, yra nuodėmė nedidinti reklamos biudžeto. Ir mūsų įmonėje į tai žiūrima rimtai – jeigu reklamos yra pelningos, o biudžetas nedidinamas, tai yra grubi agentūros klaida. Juk taip klientas netenka papildomų pajamų. Taip, esu girdėjęs, kad klientai nesutinka didinti biudžeto. Bet galbūt problema yra ta, kad klientas iš tikrųjų nejaučia rezultato, kurį „piešia“ marketingo ataskaitos?

Gerai, sugrįžkime. Radome labiausiai atsiperkančias reklamas, ROAS svyravo tarp 10–12. Matome, kurie produktai generuoja didžiausią grąžą – jiems „kepame“ naujus banerius ir video. Viskas veikia. Apyvarta (o svarbiausia – pelnas) toliau didėja.

Kalbant apie SEO, nuo bendradarbiavimo pradžios organinis srautas padidėjo 3 kartus. O „TOP 10“ „Google“ paieškos pozicijose esančių raktinių žodžių kiekis išaugo nuo 80 iki 180.

Iš grafiko matosi, kad buvo mėnesių, kai stagnavome ar net kritome į duobę. Tokias situacijas vadinu paprastai: „apyvarta pasiėmė nedarbingumo lapelį“. Atrodė, darai tuos pačius veikiančius veiksmus, bet rezultatas – priešingas. Ir tai yra marketingo realybė. Kaip taisyklė, nuosmukio mėnesiais būna daugiausia darbo, nes tiesiog bandai iš naujo atrasti veikiančią strategiją ir pramušti stiklines apyvartos lubas. Tokiose situacijose požiūris yra labai svarbus. Galima save guosti su tokiomis frazėmis kaip „ne sezonas“, „žmonės išleido pinigus šventėms“. O galima nekaltinti aplinkos ir toliau daryti veiksmus, kurie turi įtakos rezultatams. Net ir tada, kai iš tikrųjų „ne sezonas“ 🙂

Paskutinių mėnesių didelis augimas jau buvo anksčiau atliktų veiksmų rezultatas:

  • klientas į sandėlį užsipirko geriausią pelną generuojančias prekes. Greitas siuntimas buvo vienas iš kertinių veiksnių, kuris darė įtaką pardavimams;
  • kartu su klientu radome tinkamiausią kainodarą;
  • pradėjome jausti SEO įdirbį. Kaip jau minėjau, į tinklapį atėjo 3 kartus daugiau organinio srauto nei iki darbo su mumis;
  • konversijos optimizavimo darbai: patobulinome prekės korteles, dirbome su klientų atsiliepimais, palengvinome atsiskaitymo procedūrą. Dažnai ši vieta su klientais stringa, nes mes šių darbų neatliekame, o teikiame rekomendacijas. Dažnai jos taip ir lieka neįgyvendintos. Ačiū šiam klientui, kuris į bendradarbiavimą nuo pat pradžių žiūrėjo labai rimtai;
  • kadangi turėjome gerą atsiperkamumą, palaipsniui galėjome didinti biudžetą, kas ir atnešė tą patį atsiperkamumą – tik jau su didesne apyvarta.

Šia istorija nenoriu prisiimti visų laurų už rezultatą ir sakyti: „dirbkite su mumis, jei norite tokių pačių rezultatų“. Atvirkščiai – noriu užakcentuoti kliento aktyvumą, norą bendradarbiauti, rekomendacijų vykdymą. Yra sakoma, kad marketingo tikslas yra iškomunikuoti tiesą apie verslą pasauliui. Klientas pasirūpino, kad ši tiesa būtų patraukli potencialiam pirkėjui. O mums, marketingo agentūrai, beliko atlikti malonų darbą – pasirūpinti, kad ši tiesa pasiektų kuo didesnę auditoriją.

Ir dar vienas dalykas. Už kiekvienos sėkmės visada rasime greitą tarpusavio komunikaciją. Su savo klientais esame įpratę turėti „WhatsApp“ pokalbių grupes, kad bendravimas būtų patogesnis ir greitesnis. Dirbant su internetine reklama, komunikacija turi būti nuolatinė. Nereikia laukti mėnesio ataskaitos, kad pasakytume, jog reklama yra neefektyvi. Tai galima pamatyti jau po 2–3 dienų nuo reklamos paleidimo. Nebuvo nei vienos darbo dienos, kad su šiuo klientu nebendrautume. Praktiškai kaip santuokoje. Tik nereikėjo ginčytis, kieno eilė išnešti šiukšles.

Patarimas: jei su reklamos agentūra bendraujate kartą per mėnesį, didelė tikimybė, kad reklamos potencialas nėra išnaudotas.

Ir tai yra viskas. Su šiuo klientu dar turime daug potencialo. Neabejoju, kad apyvartos rekordai ir toliau bus mušami.

O čia yra ta teksto vieta, kur jus raginu užpildyti užklausos formą apačioje ir pabendrauti su mumis. Jau supratote, kad dirbant su mumis darbo jums nesumažės – jo tik padaugės. Taip pat tikimės, kad reklamai galite investuoti bent 1000 eurų per mėnesį.

Aurimas, BRN agency

Abejojate,
ar jūsų reklamos
atsiperka?

Ačiū! Jūsų užklausa sėkmingai išsiųsta.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Užsakykite nemokamą
reklamų auditą ir sužinokite, kiek gali kainuoti Jūsų potencialus klientas