Tas pats biudžetas – žymiai geresnis rezultatas. Dar viena mūsų kliento istorija
Pradėsiu nuo to, kad, kaip ir bet kuri reklamos agentūra, mes darome daug auditų. Su savo auditais nesiekiame nupiešti kuo baisesnio pasaulio ir baksnoti, kaip kita reklamos agentūra blogai dirba. Visada sakau, kad mūsų auditą reikia vertinti skeptiškai, nes nedalyvavome sprendimų procese, nežinome tikslų ir visų užmanymų. Taip pat agentūros turi savo braižą ir sėkmingų praktikų, ir jos gali skirtis. Svarbu, kad tikslai būtų pasiekti.
Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?
Socialinis įrodymas – socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas? Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.
Kaip suplanuoti marketingo biudžetą ir rezultatą?
Kuriant reklamą mums visada kyla klausimas, kiek reikia investuoti į reklamą, kokio rezultato galime tikėtis. Tam, kad pasiektumėte pagrindinį tikslą, turite jį suskaidyti į mažus žingsnelius, kuriuos galite kontroliuoti. Tarkime jūsų užduotis yra per savaitę padaryti 3 paslaugų pardavimus.
Sprendimas ar pirkti Jūsų produktą įvyksta internete
Perskaičius įrašą, dažniausiai kyla tokios mintys: „Geras, šito nežinojau“ arba „Aha, apie tai jau buvau girdėjęs, bet ačiū, kad priminei“. Šis įrašas yra „Aha“ tipo. Tačiau tikiu, kad jį perskaičius, Jums kils idėjų.
Kokius reklamos rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną?
Šis įrašas apie tai, kokius rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną ir kokiais veiksmais galima daryti jiems įtaką.
Nuo 10 000 € iki 90 000 € per mėnesį: kaip augo mūsų kliento apyvarta
Aukščiau esantis grafikas – vieno mūsų kliento paskutinių mėnesių istorija. Žinoma, atskleisti kliento pavadinimo negaliu, tačiau šiai istorijai tai nesutrukdys. O istorija yra apie tai, kaip pavyko užauginti kliento mėnesinę apyvartą nuo 10 000 eurų iki 90 000 eurų.
Užsakykite nemokamą
reklamų auditą ir sužinokite, kiek gali kainuoti Jūsų potencialus klientas